Опитування МОЗ “Голос пацієнтів” Хвиля ІІ
Пресреліз опитування МОЗ “Голос пацієнтів” Хвиля ІІ
Міністерство охорони здоров‘я України запускає другу хвилю всеукраїнського онлайн-опитування «Голос пацієнтів».
Мета опитування — дослідити уявлення про якість медичних послуг та її складові, оцінити актуальний досвід взаємодії українських пацієнтів з медичною системою та готовність давати зворотний звʼязок про отримані послуги.
Опрацювання результатів опитування покращить комунікацію між тими, хто формує політики, надає медичні послуги та отримує їх.
Анкета опитування доступна за посиланням https://bit.ly/3Bm2Jzu. Будь ласка, приділіть їй декілька хвилин. Від ваших відповідей залежить те, якою буде система охорони здоровʼя України у майбутньому. Дякуємо!
ℹ️ Про проєкт
“Голос пацієнтів” і “Голос медичних працівників” — серія тематичних онлайн-опитувань протягом березня-вересня 2024 року. Їх мета — отримати актуальні дані щодо ставлення, досвіду і поведінки у питаннях, що пов‘язані з роботою системи охорони здоров‘я та її ключових компонентів. Ініціатива здійснюється МОЗ за підтримки Проєкту USAID “Підтримка реформи охорони здоров‘я”.
Текст публікації у соцмережах
Що для вас якість медичних послуг і з чого вона складається? Чи готові ви давати зворотний звʼязок про отримані послуги? Поділіться своїм досвідом взаємодії з медичною системою.
Міністерство охорони здоров‘я України запускає другу хвилю всеукраїнського опитування “Голос пацієнтів”, щоби дізнатися, що для вас найважливіше в якості медичних послуг та зрозуміти ваші очікування.
Анкета опитування — за посиланням нижче. Будь ласка, приділіть їй декілька хвилин. Ваші відповіді допоможуть системі охорони здоровʼя в Україні стати кращою. Дякуємо!