ПОРАДИ КЕРІВНИКАМ ДЛЯ ПІДТРИМКИ БЛАГОПОЛУЧЧЯ СПІВРОБІТНИКІВ

ТИ ЯК?

БАЗОВІ НАВИЧКИ ТУРБОТИ ПРО СЕБЕ ТА ІНШИХ

ПОРАДИ КЕРІВНИКАМ ТА МЕНЕДЖЕРАМ ДЛЯ ПІДТРИМКИ БЛАГОПОЛУЧЧЯ СПІВРОБІТНИКІВ І ВОЛОНТЕРІВ

Керівник відіграє значну роль,  забезпечуючи благополуччя, безпеку та здоров’я своїх співробітників та волонтерів , підтримуючи психічне здоров’я своїх співробітників, особливо якщо хтось із них переживає тривожні стани чи стрес.

Як ви можете допомогти?

У вас є можливості створити безпечне середовище для вашого персоналу — психологи можуть допомогти вам із цим. Активно заохочуйте співробітників до застосування технік самодопомоги, створюйте середовище взаємотурботи та взаємопідтримки в командах (див. розділи 1 та 4).

  • Подавайте власний приклад здорових моделей робочої поведінки (не працюйте понаднормово, проявляйте доброту до себе, виконуйте техніки управління стресом).МАЛ.1

Вам не потрібно безперервно мати рішення всіх проблем. Ваше благополуччя також важливе, будьте співчутливими до себе.

  • Проводьте регулярні зустрічі для обговорення викликів на роботі. Переконайтеся, що співробітники та волонтери роблять перерви та знаходять час для спілкування з сім’єю та друзями. Якщо помічаєте у працівників ознаки стресу та виснаження, знижуйте тип їхніх завдань: від завдань високого ризику до завдань нижчого ризику. Ставте недосвідчених працівників у пару з їхніми досвідченішими колегами.
  • Надавайте всім співробітникам та волонтерам інформацію стосовно доступного їм анонімного консультування з питань психічного здоров’я та підтримки (див. додаток 10).

Створіть групи підтримки для співробітників та волонтерів, щоб вони мали змогу говорити про власні проблеми, психічне здоров’я, ознаки стресу. Бажано, щоб вони говорили про це не зі своїм безпосереднім керівником.

  • Приділяйте особливу увагу співробітникам та волонтерам, які належать до вразливої групи та можуть потребувати додаткової підтримки (див. розділ 5).

Будьте особливо уважними до співробітників, яких можуть дискримінувати, та які потребують додаткової підтримки.

  • Проводьте політику відчинених дверей – сприяйте тому, щоб співробітники вільно говорили про власні проблеми з вами та своїми колегами.
  • Активно вирішуйте конфлікти: наголошуйте на важливості дружнього середовища, доброті та емпатії – до себе та інших членів команди.

Ці ж поради актуальні і при взаємодії з волонтерами – піклуючись про інших, вони теж потребують підтримки.